Nej til moske i Haderslev!

Gæst

/ #158 Re: Re:Kære gæst fra det store udland !

2013-11-19 14:20

#156: Christian Schmidt fra Gram - Re:Kære gæst fra det store udland !

Bare fordi jeg ikke har været hjemme i flere år betyder det ikke at jeg ikke følger med hvad der sker.

Er udemærket godt klar over de problemer der er, men er også godt klar over hvor meget de bliver blæst op over skyerner pga nyhederner/aviser osv osv.

Jeg vil bare have at folk lige tænker sig om to gange i stedet for at skrive en masse fordomme uden bevis, Danmark har problemer helt klart men som sagt Danskerer er stoppet med at fokuserer på store familer og det er der det største problem er da det er hvad gør at der er brug for indvanderer til at fylde jobs osv.

Og ja visse folk der tilbeder Islam giver problemer, men det er jo problemer som vi også selv gør, som sagt jeg har fuld forståelse for de folk som vil have problem folk ud af Danmark og det er jeg enig med, men den måde visse folk skriver lyder det mere som om alle der bare har en udlandsk tilkomst ska ud af Danmark og det synes jeg er forkert.

Var skam slet ikke min mening at disrespekterer danskerer siden jeg forstår deres frygt, men var min mening at banke lidt sund fornuft ind i nogen af de mennesker som skriver here og som ikke skriver andet end fordomme og bygger deres frygt på det.