Underskriftsindsamling for bevarelse af Øster Hornum Ældrecenter

Bevar Øster Hornum Ældrecenter - VIGTIG INFO

Lokalrådet for Øster Hornum og Omegn opfordrer alle borgere i byen til at bidrage til at SIKRE bevarelsen af Ældrecentret i Øster Hornum.

Øster Hornum Ældrecenter skaber et fællesskab for flere generationer her i byen, det er med til at gøre vores dejlige by unik da mange bliver boende her i byen og bruger Øster Hornum Ældrecenter som det oplagte samlingssted. Vi ønsker stadig at have plejeboliger - de skal ikke ændre status til seniorboliger, det har vi ikke brug for her.

Vi har IKKE bibliotek, sundhedscenter, sundhedshus, ungdomsskole osv. DET er allerede taget fra os.

Skriv jeres tilkendegivelser og meninger omkring den forestående beslutning om at lukke Ældrecentret i Øster Hornum, som borger i Øster Hornum og Omegn, som pårørende og som bruger af Ældrecentret.

Måder du kan bidrage på:

1. Underskriv vores digitale underskriftsindsamling (IGEN hvis du også gjorde det i 2021) her: https://www.skrivunder.net/underskriftsindsamling_for_bevarelse_af_oster_hornum_aldrecenter OBS deadline er onsdag d. 5. sept. Kl. 20)

2. Skriv dit høringssvar (OBS deadline er onsdag d. 7. sept. Kl. 08)

Høringssvar kan løbende ses her:

3. Hvis den digitale udgave giver udfordringer/problemer, er det muligt at kontakte Annette Søegaard pr. tlf/sms; 21761448.

4. Sørg for at din naboer deltager i underskriftsindsamlingen

Lokalrådet bidrager ved at have tæt dialog med vores lokale politikere, medier og interessenter. Henvendelser håndteres af Ole Majgård som kan kontaktes pr. mail: majgaard.ole@gmail.com

På vegne af lokalrådets bestyrelse

Formand Mikkel Kappel