Kenneth Mejer

Denne underskrift-indsamling går ud på at få så mange som overhovedet muligt, til at tilkendegive deres bekymring og utilfredshed med beslutningen om, at slå de tre 1.-klasser på Vibeengskolen sammen til to klasser.

Der blev i går aftes den 5/3-2024 afholdt hvad der var lagt op til skulle være et info-møde, men det blev meget hurtigt til en debat, som heldigvis åbnede muligheden for at vi som forældre, har en mulighed for at præge beslutningen om  sammenlægningen.

Da der var lagt op til et info-møde om en allerede fra skoleledelsens side stadfæstet beslutning, var der ikke fuldt fremmøde af forældre, og derfor fik vi fremmødte en følelse af, at ENDNU flere nok gerne vil tilkendegive deres utilfredshed over beslutningen - dét er der nu mulighed for, ved at underskrive hér.

Kenneth Mejer - Rosa Mejers far    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Kenneth Mejer - Rosa Mejers far tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.