Hjælp Claudia Otoo med at blive i Danmark

16 Januar 2014 blev Claudia Otoo udvist fra Danmark. Hun er oprindeligt fra Ghana, men har nu boet i Danmark i de sidste 4 år. Hun bliver udvist fra Danmark da Staten mener at hun ikke har nok tilknytning til sin far som bor her i Danmark. Hendes far har boet i Danmark i over 14 år, han kom til Danmark for at arbejde og han har permanent opholdstilladelse her i Danmark. Det burde ikke være op til staten, men Claudia selv om hun føler at hun har tilknytning nok til sin far eller ej. Claudia er fyldt 18 år, og kan derfor ikke leve under sin fars opholdstilladelse mere. Claudia har søgt om opholdstilladelse, men har fået afslag. Claudia har gået i dansk skole siden hun kom til Danmark.
Det kan ikke være rigtigt at en pige der er så glad for at bo her, snakker flydende dansk og er godt integreret i vores samfund skal sendes tilbage til Ghana og dermed få knust sin drøm om et liv i Danmark. Claudia er glad for at bo i Danmark, og vil overhoved ikke tilbage. Dengang Claudia boede i Ghana var hun mest hos sin storesøster som i dag bor med sin mand i Sverige. Hendes søster har opholdstilladelse i Sverige.
Skriv under her og støt Claudia. Det kunne være en stor hjælp for Claudia og måske også andre der bliver udvist af Danmark.