Bevar landskabet omkring Ramløse

Bevar landskabet omkring Ramløse er en støttegruppe af lokale borgere, der ønsker at bevare Ramløse med sin særegenhed som landsby og det omkringliggende unikke landskab.

Ramløse er beliggende i et bevaringsværdigt naturskønt område, det ønsker vi at bevare til glæde for fremtiden.

Vi er ikke imod udvikling i Ramløse og støtter en balanceret udvikling af det oprindelige byudviklingsområde Ramløse Øst.

Vi vil med en underskriftindsamling stille krav til politikerne, byrådet og administrationen i Gribskov kommune, om ikke at inddrage matr.nr. 7c som i dag er landbrugsjord til ny byzonejord, således at der ikke inddrages mere jord end hvad der allerede er udlagt i kommuneplanen 2013-2025 og at matr.nr. 7c skal udgå af Kommuneplans-forslaget for 2021-2033.

Matr.nr. 7c er det stykke jord der i dag tilhører Rishøj og har ikke tidligere været omtalt på borgermøder eller i kommuneplaner.7c_med_markering.jpg

Området omkring vores by skal beskyttes, og bevares, den fantastiske udsigt til naturen, landskaberne, bakkerne og Arresø og med et righoldigt dyreliv. De fantastiske udsigtskiler, skal ikke spoleres af massivt boligbyggeri i et eller flere plan.

HUSK efterfølgende, at bekræfte din underskrift i din mailboks.

Se mere på Facebook gruppen - Bevar Ramløse

Kim Hansen Bevar Ramløse    Kontakt forfatteren af dette andragende