Xu Zhang skal blive i Danmark

Kommentarer

#3202

Vi har brug for højt uddannet arbejdskraft

(Birkerød, 2017-02-14)

#3212

Dygtige mennesker, som kan og vil bidrage positivt til vores samfund, skal ikke sendes ud af landet, og slet ikke midt i et uddannelsesforløb.

(Nakskov, 2017-02-14)

#3215

Fordi jeg syntes, at der er blevet taget et forkert valg, og at dette ikke er rimeligt.

(Sakskøbing , 2017-02-14)

#3216

Det er en urimelig afgørelse at sende hende retur til Kina

(Nykøbing Sj, 2017-02-14)

#3217

Jeg skriver fordi danske politikere er nogle uduelige korrupte pampere, der alle skulle kyles ud af folketinget og tvinges i samfundstjeneste

(Christianshede , 2017-02-14)

#3218

Jeg er bekymret for vores folkefærd og især nu for denne danske dame

(Dyssegård, 2017-02-14)

#3226

Jeg skriver under, fordi Xu er velkommen i Danmark. Der er absolut ingen grund til at sende hende væk fra sit hjem, som altså er Danmark.

(Vejle, 2017-02-14)

#3227

Jeg mener ikke at Danmark skal smide folk ud der allerede har en uddannelse, men de folk, som ikke vil DK og kun er her for at få ydelser.

(Kjellerup, 2017-02-14)

#3229

Det er da forfærdeligt at en dygtig velintergreret ung kvinde som dk har givet lov til at få en uddannelse nu skal sendes ud af landet . Væk fra sin mor. Andre indvandrere som er kriminelle og ikke har arbejde må gerne blive . Det er ikke til at fatte.

(Viby j, 2017-02-15)

#3234

Xu Zhang skal blive i Danmark

(Vanløse, 2017-02-15)

#3235

Det er fuldstændig urimeligt, at en i det danske samfund gennem en årrække velfungerende ung kvinde skal udvises til sit fødeland, hvor hun ikke kan bruge den uddannelse, som hun er i gang med her i Danmark! Mens andre ikke velfungerende ka få lov at blive trods lovovertrædelser - altså personer, som IKKE er velfungerende!

(Bandholm, 2017-02-15)

#3237

Den unge kvinde er velintegreret i DK og har en meget nær familierelation (hendes mor) med permanent opholdstilladelse. - Og jeg kunne gå yderligere i detaljer med begrundelser, men undlader ...

(Holme Olstrup , 2017-02-15)

#3238

Beslutningen er komplet vanvittig.

(Svendborg , 2017-02-15)

#3240

Jeg synes, man skal fortolke en lov efter dens ånd og ikke kun tekst. Hvad var den egentlige mening med loven!

(Høng, 2017-02-15)

#3247

Xu Zhang skal selvfølgelig blive her i DK. Hun er med til at skabe vækst, kultur og innovation i vores land, det er der mange etniske danske der ikke formår. Hvis vi skal leve op til værdier som anstændighed, ansvarlighed, retfærdighed og sund logik, så skal Xu blive. Alt andet er en skændsel og en spytklat i fjæset på de grundværdier som DK er skabt efter !!!

(slagelse, 2017-02-15)

#3248

Det er helt urimeligt at sætte systemet før mennesket. Det er ikke det Danmark jeg kender.

(Frederiksberg, 2017-02-15)

#3254

Fordi der er tager en forkert beslutning. Det er ikke rigtigt at sende Xu til Kina, når hun har sit liv og sin familie her i Danmark.

(Viborg, 2017-02-15)

#3255

Fordi det er slet og ret skamfuldt og forkert at sende en ung begavet, velintegreret ung kvinde ud af landet! Føj! Der er mange andre der ikke fortjener at være her, som får lov! Og så sender vi dem ud som rent faktisk kan gavne samfundet..

(Allerslev, 2017-02-15)

#3258

Fordi det myndighederne gør er urimeligt og forkert!

(Malmö, 2017-02-15)

#3259

Ufatteligt at vi smider sådan en dygtig kvinde ud af Danmark, mens alle andre kan blive!!! Vigtigt at beholde de dygtige og velintegrerede!!!

(Aarhus N, 2017-02-15)

#3260

Afgørelsen viser, at administration efter reglerne er "uintelligent" og inhumant. Det første, fordi Zu vil være en ressource for Danmark, det andet fordi det er åbenlyst, at hendes tilknytning til Danmark er rigtig stor. Hvor er den sunde fornuft blevet af?

(Allerød, 2017-02-15)

#3275

Utroligt at vi har så mange Danskere som har stemt på Df som har hovedansvaret sammen med Venstre for sådanne tåbelige regler

(Væggerløse , 2017-02-15)

#3278

Det er da fuldstændig GALIMATIS at sende en fremtidig kinesisk handels-(måske)-korrespondent ud af landet, efter at have givet hende en halv uddannelse. Der er mig bekendt mange kinesiske studerende i DK, der ikke har anden tilknytning hertil, end at de er under uddannelse.

(Broby, 2017-02-15)

#3282

Hun skal blive i Danmark. Vi samler på gode mennesker<3

(Rønde, 2017-02-15)

#3286

Det ikke kan være rigtig sådan en pige ikke kan blive i dk. Alle dem der laver ballade og misbruger systemet får lov. Dk er efterhånden en joke.

(Rødovre, 2017-02-15)

#3287

Udlændingestyrelsen er en vittighed. En styrelse som ikke har nogen berettigelse og som opfylder sin kvote ved at tage de lette sager. Offentlig inkompetence udstillet på bedste vis....

(Holte, 2017-02-15)

#3289

Afgørelsen er ganske urimelig. Hun vil klare sig fint og blive plus for Danmark. Tænk hvis vi havde 250.000 kinesere i stedet for 250.000 "unge".

(Lunderskov, 2017-02-15)

#3291

Det er ufattelig uretfærdigt!

(Helsingør, 2017-02-15)

#3292

At det lige præcist er den type indvandrere Danmark har brug for istedet for dem der allerede nu har bevist at de ikke kan integreres i Danmark.

(Søborg , 2017-02-15)

#3293

Jeg har mødt man mennesker som har boder her i landet i 15 - 25 år som ikke kan dansk og som ikke vil lærer det og de må være her og de får alt i hoved og røv lad denne pige blive hun er en af dem som vil skabe et liv her og vil være en berigelse til samfundet

(Kokkedal, 2017-02-15)

#3301

I protest mod Udlændingestyrelsens hykleri.

(Korsør, 2017-02-16)

#3304

Jeg er flov over den med - Danmark behandler andre end de, der tror de er danske.

(Holbæk, 2017-02-16)

#3308

Stop nu den racisme!!

(Allerød, 2017-02-16)

#3310

Denne sag er så sindsyg urimelig

Hva sker der danmark???

(Varde, 2017-02-16)

#3317

Jeg er meget uening i afgørelsen

(København, 2017-02-17)

#3321

Læs jeres begrundelser for hvorfor Xu Zhang ikke skal blive ..I lister alle mulige grunde for hvorfor hun skal blive!

(Kbh. Ø. , 2017-02-17)

#3323

Danish government should stop being so racist to hard working immigrants

(København N, 2017-02-17)

#3327

At det er fuldstændig hul i hovedet at sende en som Xu hjem. Hvad har hun gjort for ikke at må være her? Hvad med sigøjner bossen? Eller nogle af de skøre idioter i grimhøj? Hvad med at sende dem hjem istedet? Xu skal helt sikkert have lov at være her. Held og lykke herfra :-)

(Kalundborg, 2017-02-17)

#3329

Jeg er også i langvarig dialog med udlændingsesstyrelsen, udlændingsesstyrelsen er nok Danmarks mest utilgængelig offentlig institution, næst efter SKAT

(ODENSE, 2017-02-19)

#3333

Fordi det ikke er retfærdigt at smide en som yder noget ud af Danmark!

(Næstved, 2017-02-19)

#3335

Jeg skriver under da jeg ikke er enig med udlændigestyrelses beslutning om at udvise Xu.

(Nexø, 2017-02-20)

#3337

Det er jo indlysende, at hun har en plads her

(Helsingør , 2017-02-20)

#3340

Fordi det er noget fandens svineri, at sende sådan en ung velintegreret dame hjem - hun vil jo kun Danmark godt!!

(Taastrup, 2017-02-20)

#3341

Det er ellers ikke fair behandling.

(Viborg , 2017-02-20)

#3348

Hvor er vores medmenneskelighed hende? Hvad sker der for vores land? Hvor er det trist at det vi efterhånden er mest berømte for her i landet er vores fremmedfjendske holdninger til alle der ikke ligner os. Udsendelsen (man kan jo ikke engang kalde det en hjemsendelse) af denne pige er ikke kun en virkelig umenneskelig gerning men også bare så torskedumt er det, at smide et intelligent og hårdt arbejdende menneske ud af landet. Et menneske der om ganske få år vil være på arbejdsmarkedet og bidrage med så meget mere end hun nogensinde har kostet det danske samfund. Det er både dumt og et resultat af et meget sørgeligt menneskesyn der efterhånden gennemsyrer hele vores samfund.

(Vordingborg, 2017-02-21)

#3351

Det er grotesk andet

(Svinninge , 2017-02-22)

#3352

hun er ikke behandlet fair

(tåstrup, 2017-02-23)

#3354

Jeg er dybt uenig i den afgørelse! Det gør mig vred at politikerne har lavet en lov udfra laveste fællesnævner og derfra skærer alle over en kam.
Hvad sender de hende tilbage til? Hvilken fremtid for en ung kvinde, der får afbrudt sin uddannelse her men er for gammel til at tage en ny uddannelse i Kina!
Hun har sin mor her. Man mister da ikke sin familiære tilknytning fordi man bliver voksen og flytter hjemmefra, det er da så grotesk langt ude!
Jeg har ikke boet hjemme i 30 år, men det ændre da ikke på at jeg har STOR tilknytning til min familie.

(Vejle, 2017-02-25)

#3358

Jeg skriver under, fordi det ikke giver mening, at Xu skal forlade Danmark, fakta og begrundelser er i den grad selvmodsigende. Det er langt ude!!

(Roskilde, 2017-02-26)

#3364

En pige som Xu, som er så godt integreret i Danmark og har så højt et gennemsnit, og derudover har mand og barn ikke skal sendes tilbage, og efterlade sit barn og mand alene i Danmark

(Løsning, 2017-02-28)

#3366

Jeg mener ikke at der er nogen god grund til at smide en så produktiv og dygtig pige ud af landet når hun ikke har gjort noget forkert udover at flytte hjemmefra, præcis som alle andre gør i den alder.

(Esbjerg, 2017-03-01)

#3372

Uretfærdigheder skal der opponeres imod.

(Kgs. Lyngby, 2017-03-06)

#3374

Det kan det ikke være rigtigt at sådan en velintegreret ung pige skal smides på porten?

(Albertslund, 2017-03-24)

#3376

Jeg ikke tror på nationalstater.

(Kbh K, 2017-03-26)

#3377

Det er ik i orden!

(Copenhagen, 2017-03-26)

#3384

Jeg synes det er uretfærdigt at hun skal sendes tilbage til Kina, når det er her i Danmark hun har taget sin uddannelse, og planlagt sit liv. Hun har lige så meget ret til at være her som alle os andre. Der er INGEN grund til at hun ikke skal være her.

(Holstebro, 2017-04-29)

#3388

Alle er velkomne i Danmark

(Kjellerup, 2017-05-01)

#3392

Fordi vi er nogle tosser her i Danmark. Vi smider mennesker ud af landet, som vi i virkeligheden burde belønne for overhovedet at ville bo her.

(Sønderborg, 2017-05-12)

#3395

Retfærdigheden skal sejre og myndighederne skal til at se indad og tænke på om de selv ville modtage sådan et (lorte) brev de har sendt ud til Xu. Desuden er denne underskrift ikke kunnet symbol på at Xu selvfølgelig skal blive i landet, men min underskrift repræsenterer også min holdning til integrationsdebatten generelt og hvor misforstået ordet integration er blevet.

(Aarhus, 2017-05-16)