NEJ tak til den nye offentlighedslov

Quoted post

Piotr

#1411 "Lukkethedslov"

2013-05-05 10:50

Morten"spejderdreng"Bödstrup med sin rödspättebog under armen, med udenad lärte svar, bör ikke betegnes som en mester, da han er dum som s... Hvilket er betegnende for resten af den gruppe halvstuderede halvhjerner der udgiver sig for at väre regering.
At Danmark bliver trukket rundt i manegen af en flok levebrödspolitikere, uden vilje til at arbejde for DK og danskerne(de kämper kun for at afskärer välgerne fra at opnå viden om hvor fusk de begår, så de kan sidde til evig tid), uden ideologi el. project, er uvärdigt.
Vi har hårdt brug for en revidering af Grundloven. Love som OffentlighedLoven skal til folkeafstemning, ligeledes alt hvad DK deltager i, i EU-regi.
Iövrigt: Politikernes "ansättelse"-forhold skal revideres.
Hvorfor har FT 179 medlemmer? 37 kunne göre det let! Giv dem 2 sekretärer hver, en rigtig fed
lön mens de sidder, der beskattes som vi andre beskattes, hvis de önsker flere experter/ spinlögnere, må de betale af egne lommer.
De skal kun kunne sidde i FT i max 8 år, derefter er de fri på arbejdsmarkedet, med 3 mndrs lön, präcis som alle vi andre.
Hvis nogen herinde, har viden om hvad FT koster skattebetalerne pr år(incl: lön, pensioner, vederlag(skattefrie) til nuvärende og tidligere FT medlemmer samt deres börn/familier) venligst kom med et bud.

Svar

Gæst

#1454 Re: "Lukkethedslov"

2013-05-06 01:40:28

#1411: Piotr - "Lukkethedslov"

Jeg har set et sted at centraladministrationen skulle koste den nette sum af 200 mia pr. år. Men jeg ved ikke om det holder vand, og jeg kan ikke lige huske, hvor jeg så det. Men det er selvfølgelig en del mere omfattende end løn og pension til politikerne...