Nej tak til kontantløse butikker!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Nej tak til kontantløse butikker!.

Raiden93

#1 Hilsen fra Norge:)

2014-08-20 18:46

Hei, vi er en vennegjeng fra Norge som kjemper mot samme problem, hele skandinavia har visst blitt angrepet av dette kontantløse onde. Men vi har tatt opp kampen, og dere skal vite at dere kjemper ikke alene:) denne kampen for frihet og demokrati skal vi vinne! Lykke til, vi har skrevet oss opp, og vi jobber med å få flere norske flag på deres liste...

Gæst

2015-05-13 22:14

Nåee så fordi vi ikke stemte ja til euroen, så skal vi så til og kun og ha' kort.. NEJ TAK

Gæst

2015-05-14 11:21

Fordi jeg gerne vil beholde kronen.

Gæst

2015-05-14 17:17

Fordi hvis man glemmer kortet, eller der ikke er mere strøm på telefonen, og hvis børn lige får en 20'erne i hånden til at købe slik for, skal jeg så give dem min mobil elle kort for at rende ned til den lokale købmand? Ej vel?
LFrost

2015-05-14 17:18

Hvordan skal vores børn lære om begrebet penge hvis det bare er at køre et kort igennem en atomat og et tal på et stykke papir.. Nej tak jeg foretrækker kontanter...

Gæst

2015-05-14 20:37

Fordi den giver mere magt til det private vanvid, normalt kaldet den inhumane kapitalisme eller neo-liberalisme. At vore danske penge ikke er gyldigt betalingsmiddel virker meget ulovligt. Og at det er dyrere end kort er skinbarlig løgn, plus at hele det elektroniske system kan bryde sammen, og hvad så.

Gæst

2015-05-14 20:42

Jeg mener at vores samfund er på vej i en forkert retning hvor alt og alle bliver overvåget. Vi lære simpelhen ikke at stole på nogen eller nået. Men alligevel regner de os for at stole på dem med at overvåge os på vært et trin vi tager. Vores regering har fyldt os med løgn på løgn gang efter gang. Og jeg nægter at lade dem overvåge mig mere end højst nødvendigt. Og dette er bestemt ikke nødvendigt. Plus vi har set på film hvordan det ender hvis vi lader regeringen gennemføre disse sindsyge handlinger. Ingen ved signe fulde fem ville gå med til dette vandvids ræs.

Gæst

2015-05-15 14:08

Mange kan ikke styre et dk, personligt kan jeg bedre holde øje med hvor mange penge jeg har til mad og tænker over hvad jeg har råd til at købe og mange ældre føler usikkerhed ved brugen af dk
Frank

#9 Re:

2015-06-19 02:33

#7: -  

Hvad er det for noget bavl? Om du betaler med kort i stedet for kontanter har da intet at gøre med at blive overvåget.

Desuden, folk som er bange for at blive overvåget, er normalt dem, der ikke har rent mel i posen, så det er da kun godt at de bliver overvåget. Hvis du ikke gør noget forkert, hvad er så problemet med at nogen overvåger dig?

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2020-05-16 18:45